czwartek, 18 września 2014

Maxi sukienka i Nike Air Max

Witam, jesienne dni nadejdą już niedługo i zagoszczą tu cieplejsze zestawy. Niemniej jednak jak na razie pogoda jest ładna, z czego bardzo się cieszę bo nie muszę zakładać do sukienek rajstop ;) i mogę Wam pokazać kolejną sukienkę uszytą przeze mnie. 
Tym razem jest to jasnoszara sukienka maxi z rozcięciem na nodze. Zależało mi aby była prosta, długa i z rozcięciem. Najpierw zaczęłam szukać takiej sukienki w sklepach lecz nie mogłam znaleźć czegoś co by mi odpowiadało, więc postanowiłam sobie sama taką uszyć ;) i oto jest :)

Dziś taki zestaw: oczywiście sukienka, najwygodniejsze buty, czyli Nike Air Max 90, szara ramoneska oraz pakowna torebka, która została stworzona na moje życzenie ;) 

Cmok :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sukienka- Mojego autorstwa
Kurtka- Cropp
Buty- runcolors
Torebka- Czarnaowsianka

2 komentarze:

  1. Uwielbiam tego typu połączenie - troszke elegancki, troszkę stylu sportowego. Wyglądasz świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygladasz !!!! Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!