piątek, 6 lutego 2015

Różowa koszula w kratę

Witam Kochani, czas na nową stylizację ;)
W tym poście chciałam Wam przede wszystkim pokazać moje dwie nowości: szare kozaki na obcasie oraz szarą lakierowaną torebkę. Te obydwie rzeczy poszukiwałam bardzo długo i jestem mega zadowolona, że w końcu udało mi się znaleźć to co chciałam ;)))

Dzisiaj stylizacja z dużą ilością szarości (uwielbiam ten kolor) do której postanowiłam dodać czerń i róż, który "rozweselił" ten zestaw ;)
Podoba się Wam?

Cmok :)
--------------------------------------------------------------------------------------------=---------------
Płaszcz- Mosquito
Koszula- Carry
Spodnie- Bazarek
Torebka- i-torebki
Okulary- Sinsay
Komin- Zrobiony przez mamusię
Rękawiczki- House

3 komentarze:

  1. Świetny zestaw! Uwielbiam połączenie szarości & różu :) Super nowości , pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarość z różem to idealne połączennie. Serce mi skradł płaszczyk i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula śliczna, ale bardziej przykuła moją uwagę torebką i kozaczki, są piękne! <3 pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!