środa, 29 maja 2013

Chabrowy sweterek i sałatka na obiad.

Dzisiaj wczorajsza stylizacja. Z szafki wygrzebałam dawno nienoszony cienki chabrowy sweterek, a do tego dobrałam czarne spodnie. Całość rozjaśniłam kolorową kolią, którą dostałam w prezencie od lubego :)
Do tego wszystkiego szara ramoneska z Croppa, czarne lordsy z Deichmanna oraz czarna torebka z ćwiekami.

P.S. Z powodu silnego wiatru musiałam pod spód założyć czarny podkoszulek na ramiączka.

Dzisiaj również coś na obiad. Nic specjalnego ale przez nas lubiane.











Sałatka z paluszkami rybnym

Składniki:
- sałata lodowa,
- 2-3 szt. rzodkiewki
- 1 duży pomidor
- pół puszki kukurydzy
- pół puszki czerwonej fasoli
- 1/3 kostki ser feta
- małe opakowanie mozzarelli

Sos:
- pół opakowania sosu sałatkowego koperkowego i trochę czosnkowego
- 2-3 łyżki jogurtu naturalnego.

- gotowe paluszki rybne




Przy okazji tych zdjęć stwierdziłam, że czas na wymianę aparatu :)

Cmok :)

1 komentarz:

  1. Tak, każda blogerka chce mieć fajny aparat, ja na swój już też powoli narzekam!! ;) I pragnę nowego!
    Ty zaś wyglądasz rewelacyjnie, torebka wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!