wtorek, 3 września 2013

Dwustronne chustki dla dzieci- Allegro

Cześć Wam :) Obecnie jestem na etapie szukania pracy i muszę powiedzieć, że jest ciężko, ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni.
W związku z sytuacją muszę sobie jakoś radzić i łapie się różnych zajęć.

Należę do osób, która nie potrafi siedzieć i nic nie robić, dlatego jakiś czas temu zaczęłam szyć i postanowiłam stworzyć coś dla dzieciaczków. Najpierw były to tworzone rzeczy na prezenty dla moich siostrzeńców, ale po namowie innych postanowiłam wystawić na sprzedaż uszyte przez mnie chustki.

Chustki/ bandamki pod szyje są dwustronne i kolorowe. Idealne na nadchodzące chłodniejsze dni. Uszyte z bardzo dobrej bawełny albo z bawełny i miękkiego polaru. Zapinane na rzepy i przeznaczone dla dzieci od 1,5 roku do 9-10 lat.

Jeżeli spodoba Wam się jakiś model to zapraszam do kupna ;) Chustki wystawione są na allegro, nie wszystko- jutro dodam resztę. 



Parę moich prac:


Cmok :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!