środa, 26 marca 2014

Dresowa sukienka z dodatkiem niebieskiego

Witam, jak Wam minął początek tygodnia? U mnie było zimno, szaro i buro.... ;/ czyli pogoda jakiej nikt nie lubi ;/ Dzisiaj na całe szczęście pojawiło się chociaż słońce, dzięki niemu było trochę cieplej, ale niestety nie tak jakbym chciała...

W tym zestawie postawiłam na połączenie szarości z niebieskim i chciałam Wam pokazać dwie nowe rzeczy. Bardzo wygodną dresową sukienkę, którą pokaże jeszcze w wersji sportowej oraz błękitną torebkę. Wszelkie odcienie koloru niebieskiego będą królować w sezonie wiosenno-letnim z czego możemy być szczęśliwi, gdyż wygląda on świetnie z wieloma innymi kolorami. Niebieski dobrze się sprawdzi w dodatkach ale również jako główny element stylizacji.



Cmok :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Sukienka- H&M
Kurtka- Bazarek
Buty- Deichmann
Torebka- Ryneczek

6 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie. Masz piękny uśmiech, więc suszymy ząbki częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ! Wiesz może czy jest jeszcze dostępna ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na stronie H&M widnieje w nowościach, a ja ją kupowałam pod koniec lutego więc powinna być jeszcze w sklepie :))

      Usuń
  3. cudny niebieski look :)
    bardzo fajna sukieneczka :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną melanżową sukienkę tylko dłuższą i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!