sobota, 21 czerwca 2014

60. Turcja Bodrum

Witam moi Kochani :*
Ja już (niestety) po wakacjach w Turcji ;/ Wróciłam wypoczęta, zrelaksowana i oczywiście opalona ;)

Na wyjeździe postawiliśmy na totalny relaks: basen, opalanie i dużo spacerów :) Niestety z tej wycieczki przywieźliśmy jak na nasze możliwości mało zdjęć. W jednym aparacie najlepszy obiektyw odmówił posłuszeństwa;/, a drugi aparat zdarzało się nam zapomnieć... No ale najważniejsze, że odpoczynek udany ;D

POLECAM miejscowość Bodrum, w której byliśmy- jest co zwiedzać, gdzie chodzić i jest gdzie imprezować. Na mieście znajduje się "tysiące" knajpek oraz sklepików, duży port, zamek św. Piotra i wiele innych atrakcji... Uważam, że atmosferę Bodrum najlepiej można poczuć wieczorem lub w nocy, wtedy miasto budzi się do życia... Lokale "ożywają", a miejscowi kupcy do późnych godzin wieczornych zapraszają na zakupy :)

Z Turcji będą dwa posty: najpierw trochę zdjęć z miasta Bodrum, w którym "mieszkaliśmy", a w następnym poście będzie letnia stylizacja z Turcji ;)