sobota, 12 lipca 2014

Różowy sweter i trampki slip-on

Witam Kochani, dzisiaj zestaw na luzie :) który świetnie się sprawdził na wyjście ze znajomymi na piwko :)

Postawiłam na mój ulubiony luźny sweter, który pokazywałam już tutaj, do tego jeansowe podarciuchy oraz pikowane trampki slip-on, które są nowością w mojej szafie :) Pokochałam je od pierwszego założenia- są bardzo wygodne, mają ładny kolor i moim zdaniem świetnie wyglądają na nodze. Nie zdarza mi się to często ale kupiłam sobie jeszcze jedne takie same, tylko w kolorze czarnym ;) Zresztą nie tylko ja je pokochałam, co widać na niejednym blogu...

Lubię takie zestawy, bo czuję się w nich dobrze i co najważniejsze jest wygodnie ;) a teraz zapraszam do komentowania czy Wam również  się podoba :)

Cmok :))
----------------------------------------------------------------------------------------
Sweter- H&M
Kurtka- Allegro
Spodnie- Butik w Lublinie
Trampki- Czasnabuty.pl
Torebka- Bazarek

6 komentarzy:

  1. Super zestaw! Lubię połączenie jeansu i różu. Też mam te trampeczki i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest piekny! :*
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNIE!! PIEKNY SWETEREK
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna kolorystyka, wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Portaski masz świetne, uwielbiam takie podarciuchy! :) fajnie można z nimi pokombinować :) na spacer czy spotkanie z przyjaciółmi luz i wygoda przede wszystkim :) najważniejsze, aby dobrze się czuć, w tym co nosimy :) miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne trampki :)
    Super połączenie :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!