piątek, 15 sierpnia 2014

Granatowa Midi sukienka

Witam Kochani, dzisiaj po raz kolejny sukienka :) Tym razem postawiłam na granatową midi. Tego lata polubiłam taką długość, a w szczególności ten konkretny model sukienki. Plus jest taki, że długość midi jest uniwersalna- odpowiednia na każdą okazję.
Dzisiaj wersja ciemna ze szpilkami nude i moją kochaną szarą torebką:) 

a Wy lubicie długość midi?

Cmok ;)
---------------------------------------------------------------------------------
Okulary- Sinsay
Sukienka- Bazarek
Buty- Fashion Queen
Torebka - by o la la 

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie lubiłam dlugości midi , a w tym roku pokochałam - już kilka rzeczy znalazło się w mojej szafie. Twoja sukienka jest piękna i fajnie się prezentujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka!
    wyglądasz olśniewająco!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię długość midi, w szczególności spódniczki. Piękna ta sukienka.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gdybym znalazła taką sukienkę na pewno bym ją kupiła! Wyglądasz świetnie. Uwielbiam długość za kolano, dodatkowo ta sukienka jest w granatowym kolorze, który bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Naprawdę ten zestaw bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!