wtorek, 13 sierpnia 2013

20. Granat z kwiatkami

W miniony weekend moja mamusia wyprawiała swoją 50-tkę. Nie ujrzycie tutaj relacji z imprezy, ale pokaże Wam jak byłam na niej ubrana. Długo się zastanawiałam co ubrać na tą szczególną okazję i w końcu padło na granatową sukienkę w kwiaty, którą szyłam na zamówienie z rok temu i jeszcze nigdzie nie miałam jej ubranej ;)
Na jednym ze zdjęć pokażę Wam jak wyglądaliśmy razem z moim partnerem. Pod tym względem cenie sobie prywatność i jak na tą chwilę mężczyzny nie pokaże ;)



Torcik dla mamusi :)

 Śliczny bukiet z 50-ciu róż :)

W drodze powrotnej

My ;)))
Pasowaliśmy do siebie? ;)


Cmok :)
--------------------------------------------------------------------------
Kolia- Prezent
Sukienka- Szyta na zamówienie
Szpilki- Allegro
Marynarka- Reserved
Torebka- Centrum chińskie

11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądałas! Sukienka jest śliczna. Twój partner też ładnie był ubrany, szczególnie podoba mi się jego koszulka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny kolor wlosow;) sukienka tez bardzo ladna;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka przepiękna!<3
    +zestaw mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw ;) świetny blog, dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam również do siebie ;))
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest cudowna! zakochałam się!
    pozdrawiam

    www.pina-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne buciki i bardzo ładnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. such a nice outfit *_*your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oboje wyglądaliście ślicznie;) uśmiechy na buzi, czyli zabawa się udała!:D
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna sukieneczka i sandalki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka i idealny żakiecik !
    Całość świetna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna marynarka :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!