poniedziałek, 30 grudnia 2013

Krata oversize i boyfriendy

Witam, dzisiaj przedstawiam Wam luźniejszy zestaw, a w nim ujęte nowości z mojej szafy :) Pierwsza nowość to krótki płaszczyk w kratę typu oversize- po przymierzeniu go od razu wiedziałam, że wyjdę z nim ze sklepu :) Druga rzecz to wygodne spodnie boyfriendy, które pokochałam i już je widzę w innych zestawach :) Trzecia i czwarta rzecz to szukane od dawna torebka i buty w neutralnym kolorze, które będą pasowały praktycznie do wszystkiego :) a na koniec sweterek z psiakiem, który nowością nie jest bo mam go już od ponad roku, ale na blogu jeszcze nie gościł :)
Zestaw idealnie sprawdził się na cały dzień :)





Jutro Sylwester i życzę wszystkim udanej zabawy sylwestrowej :) 
Szczęśliwego Nowego Roku oraz spełnienia wszystkich postanowień noworocznych :)))

Cmok :) widzimy się za rok ;)

------------------------------------------------------------------------------
Płaszcz- Primark
Sweter- Bazarek
Spodnie- New Yorker
Buty- Sinsay
Torebka- Primark

3 komentarze:

  1. Świetny zestaw! Spodnie są świetne!
    Szczęśliwego Nowego Roku no i udanej zabawy sylwestrowej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja :) Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!