piątek, 5 lipca 2013

Czerwona marynarka i boyfriendy

Nie wiem jaka pogoda jest u Was ale u mnie początek dnia był deszczowy, a później wyszło słońce. Dlatego można było bez problemu zrobić zdjęcia mojej dzisiejszej stylizacji ;)
Mam na sobie spodnie typu boyfriend w których zakochałam się od razu po zobaczeniu ich na wieszaku.
Ostatnio są to moje ulubione jeansy :)  Planuje kupić jeszcze jedną parę tego typu spodni. Jak znajdę to może bardziej luźne, ale na pewno trochę ciemniejsze, które będę nosić w sezonie jesienno-zimowym.



Boyfriendy zapewne zobaczycie jeszcze nie raz tylko, będą w innych stylizacjach :)




         






Jestem szczęśliwą posiadaczką kolczyka w języku od 4 lat. Czasami mi się nudzi i go wyciągam, lecz ostatnio znowu do niego wróciłam :) 
Tak wiem, nie wszystkim się to podoba, ale ja uważam, że jest to wybór każdego z osobna :)

 

Dzisiaj przylatuje moja przyjaciółka, której nie widziałam 1,5 roku z czego jestem bardzo szczęśliwa :) Weekend należy do niej :) a w poniedziałek wyjeżdżam na 3 dni do Władysławowa, dlatego może być mała przerwa w tworzeniu postów. 

Cmok :)

--------------------------------------------------------------------------
Bluzka- Reserved
Spodnie i pasek - Centrum chińskie 
Marynarka i torebka- Ryneczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!