środa, 17 lipca 2013

Miętowe spodnie i limonkowa torebka


Dzisiaj szybki post, bo głowa mi pęka, przywlókł się do mnie katar i ból gardła ;/
Ubolewam nas moim stanem. W pudłach czekają materiały do stworzenia nowych rzeczy lecz moja głowa nie wytrzyma odgłosów maszyny ;/ 

Stylizacja jest z przed dwóch dni, gdy się jeszcze dobrze czułam. 

Mięta hit ostatnich sezonów. Odpowiada mi ten kolor, chociaż za wiele nie mam go w szafie. Teraz szukam ciekawych bransoletek w tym kolorze :) a jak nie znajdę nic ciekawego to zacznę szukać koralików i stworze coś sama :) 

Zestaw: miętowe spodnie, biały t-shirt, neutralne buty, perełki i torebka biało-limonkowo-szara, uszyta na zamówienie przez tu – Polecam! Torebka duża, mieszcząca tysiące najpotrzebniejszych rzeczy ;) Najbardziej zadowolona jestem z tego, że jest ona unikatowa :)

Cmok :) 

-----------------------------------------------------------------------------------
Bluzka- Butik
Spodnie- Carrefour
Perełki, bransoletki- mojego autorstwa
 Torebka- blogfacebook
Buty- Allegro

2 komentarze:

  1. Świetny jest ten zestaw! POdoba mi się to, co pokazujesz na blogu dlatego też z chęcią będę obserwowała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie cudne ! a kolor limonki po prostu kocham ! świetny zestaw!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!