poniedziałek, 29 lipca 2013

Malinkowa spódniczka

Stylizacja z wczorajszego dnia ;)
Zrobiliśmy szybkie zdjęcia z rana i pojechaliśmy wylegiwać się nad jeziorkiem ;) Było ciepło, wręcz gorąco, dlatego tego dnia postawiłam na top bez ramiączek, spódnice oraz obowiązkowo płaskie sandały. Tego zestawu nie miałam długo na sobie, bo cały dzień spędziłam tylko w stroju kąpielowym, ale warto go pokazać. 

Uwielbiam takie dni gdzie nie trzeba nic robić i nie myśli się o niczym. Błogie lenistwo ;)

Dzisiaj też mieliśmy jechać nad wodę, ale pogoda zepsuła nam plany. Siedzę i robię notkę, a za oknem pada deszcz ;/ 

 

 Moje pazurki, naturalne! ;)
 

Cmok :)
-----------------------------------------------------------------------------------
Top- Lidl
Spódnica- H&M
Buty- Bazarek
Kolczyki- Mojego autorstwa

2 komentarze:

  1. ładny,kolorowy, energetyczny zestaw-idealny na upalne dni-cudowne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawienie, paznokcie też super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!