piątek, 14 czerwca 2013

Ciepło czyli białe spodenki



Nienawidzę jak jest gorąco ale lubię jak jest ciepło ;) Dziwne, co nie?
Wczoraj zdarzył się tak dzień jak lubię, było ciepło. Dlatego pierwszy raz w tym roku założyłam białe spodenki. Do tego delikatna i cienka koszula w paski, która idealnie nadaje się na takie dni.
Zestaw sprawdził się do załatwiania spraw na mieście oraz na urodziny szwagra.








  Nowość: neonowe bransoletki, w których się zakochałam ;)
Aktualnie szukam ciekawej wycieczki wypoczynkowej do Włoch, może był ktoś i mi coś poleci? Po ostatnim roku strach kupować wycieczki, ale mam nadzieję, że nie będziemy mieli żadnych przygód.  

Cmok :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!