niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień dziecka

Był Dzień Dziecka :) i trzeba było obdarować czymś dzieciaczków :) Swoich jeszcze nie mam, ale mam dwóch kochanych siostrzeńców :) W tym roku trafiło na prezenty zrobione przeze mnie ręcznie. Uszyłam chłopakom kołdro-kocyki i dla tego młodszego podusie. Nie mogłam się oprzeć i dokupiłam jeszcze jednemu puzzle, a drugiemu pajacyka na lato.

Kocyki zostały uszyte z bawełny i polaru. Na większym kocyku namalowałam farbkami do tkanin kotwice.

Mniejszy kocyk z bawełny w dinozaury i błękitnego polaru.
Wymiary: 85x110 cm 
Wymiary poduszki: 45x32 cm

Większy kocyk z bawełny w paski i czerwonego polaru.
Wymiary: 120x155 cm



 








Dzieciaki zadowolone, a to najważniejsze :) 


Miałam problem ze zdjęciami większego kocyka: najpierw z uchwyceniem go całego, a później z tym, że jest on w marynarskie paski, które się zlewają ;/  Za jakość przepraszam. 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!