poniedziałek, 10 czerwca 2013

Różowa koszula w kratę

Dzisiaj krótki post ze stylizacją. Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, chociaż ja nie mogę narzekać patrząc na to co się dzieje w innych regionach kraju. Spokojnie mogę chodzić na spacery, na których oczywiście stawiam na wygodę.

Na jeden z takich spacerów wybrałam zwykłe dżinsy i różową koszule na długi rękaw, których ostatnio przybyło w mojej szafie :) Zawsze z koszul to miałam standardową białą i może jakaś jeszcze się zdarzyła, a teraz aż sama się dziwie skąd się ich tyle wzięło ;) 
Do tego czerwona listonoszka i pudrowe balerinki z kokardą.







Kupiłam ostatnio na stronie tutaj zegarek. Polecam-  paczka dobrze zapakowana, a wysyłka w ekspresowym tempie. Zegarek natomiast zachwycił mnie jeszcze bardziej niż na zdjęciu. Oto i on:

Zdjęcie ze strony: http://dobrezegarki.pl/
Tak poza tym to jutro wybieram się do Trójmiasta i mam nadzieję, że złowię coś ciekawego :) 

Cmok :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!