poniedziałek, 3 czerwca 2013

Maxi spódnica i jeansowa kamizelka

Dzisiejsza stylizacja jest na prawdę moja! ;)

Poszłam za modą i byłam ciekawa spódnic maxi. W tamtym roku sobie taką kupiłam ale nie do końca byłam z niej zadowolona, dlatego postanowiłam, że w tym roku taką spódnice uszyje sama. Z mojego dzieła jestem baaardzo zadowolona, jest wygodna i lubię ją nosić.
Do niej założyłam gładką białą bluzkę na krótki rękaw i jeansową kamizelkę, którą całościową przerobiłam (w innym poście pokaże jak).

Dodatki takie jak: kolia z perełek i bransoletka z filcu z perełkami zostały zrobione przeze mnie :)




Mały obserwator :)




Zdjęcia również w balerinkach, czyli w płaskich butach, które zakładam na co dzień :) 





Ulubiona fotka z tej sesji :) Została trochę przerobiona dla lepszego efektu.  



Tworze nowy post na bloga, a w kuchni biszkopt z truskawkami czeka na zalanie galaretką.
Uwielbiam te owoce :) 

Cmok :)

1 komentarz:

  1. pierwsza ! :)
    spódnica jest świetna- nośmy spódnice MAXI !!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!