niedziela, 30 czerwca 2013

10. Jeans i pudrowa bluzeczka


Witam, nie było mnie ostatnio ale postaram się nadrobić :)
Poszukiwałam aparatu i myślałam, że mogę zdać się na sprzedawców ale się pomyliłam. Ich kompetencje na dziale fotograficznym są bliskie zeru. Jedni kłamią, a inni nie mają wiedzy na pytania przeze mnie zadawane. Muszę zdać się na siebie, natomiast żeby otrzymać prawdziwe i konkretne odpowiedzi będę pisała do producentów.
Przy okazji intensywnego poszukiwania aparatu postanowiłam z moim prywatnym fotografem ;) sprawdzić jego nowy aparat w pracy: CASIO EXILIM EX-ZR300. Nie jesteśmy zadowoleni z efektu tych zdjęć ;/ Zresztą sami możecie się przekonać, gdyż zdjęcia z tego postu zrobione zostały tym aparatem.

W mojej stylizacji postawiłam na jeans i róż.
Bluzka, łańcuszek i bransoletka są mojego autorstwa :)
Bluzka została uszyta z dwóch różnych pudrowych dzianin. Z przodu dzianina z fakturką, a z tyłu cienka dzianina o ton jaśniejsza.
Neonowa torebka dodała pazurka całej stylizacji.







Cmok :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze :) i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Wulgarne komentarze zostaną usunięte!